Madelein
de Heus
Hoi hoi Ik ben Madelein en in de zomer van 2026 hoop samen met mijn zus en nog anderen naar Zambia te gaan met WorldServants. We gaan daar twee klaslokalen en een woning bouwen. Ik heb er heel veel zin in en het lijkt me fijn om zo anderen te kunnen helpen Bouwt u mee door mij te sponseren? Alvast super bedankt! ♡