Dieuwke Marthe
Bosje
In de zomer van 2027 ga ik met een grote groep uit Gaasterlân naar Afrika. Samen willen we de handen uit de mouwen steken en bouwen aan een mooi project voor de lokale bevolking. Wil jij helpen om dit mogelijk te maken? Elke bijdrage, groot of klein, brengt ons een stap dichterbij ons doel. Alvast bedankt voor je steun!