Aron
den Hartog
Samen met een groep ga ik in de zomer van 2026 naar Zambia. Daar gaan we 2 klaslokalen bouwen. Ik ga mee omdat ik mensen wil helpen die het armer hebben dan wij en ik wil mijn talenten daar inzetten. Help financieel mee door hieronder te sponsoren.