Arano
de Keijzer
Hee, ik ben Arano en zie er naar uit om met deze leuke groep mensen naar Zambia te gaan! Ik hou veel van reizen en daarom vind ik dit ook een mooie bestemming om naartoe te gaan. Hiernaast vind ik het heel gaaf om te kunnen delen van Gods Genade en te dienen in zijn liefde. In Zambia zijn wij van plan om te gaan bouwen aan twee klaslokalen en een woning voor een docent. Ik kijk er naar uit om de mensen daar te helpen en te voorzien van een beter onderwijs. Helpt u mee om de kinderen daar een beter onderwijs te geven?